Zakaj je ravno Optiprint pravi partner za vas

Optiprint ponuja celovito ekološko in brezskrbno rešitev tiskanja za vsako delovno okolje. Naša storitev zagotavlja brezskrbnost uporabe, nadzor nad stroški in okoljsko razbremenitev. Spodaj predstavljamo deset razlogov, zakaj postati uporabnik Optiprint storitve in s tem del krožnega gospodarstva.

1. Zanesljiv poslovni partner

Smo zanesljiv poslovni partner s pridobljenim certifikatom Platinaste bonitetne odličnosti (Bisnode). Integriteta delovanja je za nas eno izmed najpomembnejših vodil. Trudimo se ohranjati dobre poslovne odnose z našimi partnerji ter ohranjati tradicijo v doseganju standardov AAA.

2. Brezskrbno tiskanje

Vodi nas ambicija ponujanja brezskrbne, zanesljive in ugodne storitve tiskanja. V Optiprintu imamo močno podporno ekipo, ki skrbi za odlično izkušnjo vsakega našega naročnika. Tako mu ni potrebno skrbeti za nič drugega, kot zgolj za vsebino tiskanja, saj za vse ostalo poskrbimo mi.

3. Stroškovna učinkovitost

Z lastno tehnologijo sistema za neprekinjen dovod črnila smo uspeli zagotoviti kakovostno barvno tiskanje po ugodni ceni. Podjetja si z najemom pri nas znižajo mesečne stroške, saj so v fiksno mesečno najemnino zajete vse servisne storitve, ki vključujejo namestitev in priklop tiskalnika v omrežje ter popravila in črnilo. Pred sklenitvijo pogodbe ponujamo tudi brezplačno in neobvezujoče testno obdobje ter brezplačno namestitev tiskalnika.

4. Lokalno poznavanje trga

Sedež podjetja Optiprint se nahaja v Ljubljani, kjer imamo razvojni, servisni, prodajni in administrativni oddelek. Za stranke iz osrednje Slovenije ter Savinjske in Dolenjske regije skrbimo iz centralne ljubljanske enote, za ostale dele Slovenije pa skrbijo naši franšizni partnerji. Tako lahko s krovno pogodbo ponujamo enako zanesljivo storitev brezskrbnega tiskanja tudi podjetjem, ki preko svojih poslovnih enot delujejo na različnih lokacijah.

5. Svet ekološkega barvnega tiskanja

V podjetju Optiprint smo z lastnim razvojem postavili nov standard in ustvarili svet ekološkega barvnega tiskanja. Naš sistem neskončne kartuše omogoča tiskalnikom neprekinjen dotok črnila, s čimer drastično zmanjšujemo število odpadnih kartuš in tonerjev. Skozi celotno življenjsko dobo tiskalnika, ne glede na količino tiska, ne zavržemo nobenega seta kartuš! Od leta 2010 smo reciklirali približno 820.000 kartuš ter s tem dosegli izjemen rezultat 50-kratnega povečanja obsega tiskanih izpisov na napravo.

6. Tehnična in informacijska podpora

Zaradi našega izpopolnjenega franšiznega modela so poslovni partnerji, ne glede na njihovo lokacijo in organizacijo poslovanja, v primeru zapletov in izzivov deležni popolne tehnične podpore. Optiprint ekipa je uporabnikom naše storitve ves čas na voljo v primeru kakršnihkoli vprašanj ter jih z veseljem usmerja in informira. Prav tako v primeru okvare tiskalnika našim naročnikom ni potrebno zapravljati časa in energije, saj naši serviserji brezplačno popravijo okvaro v najkrajšem možnem času. Tehnična pomoč na daljavo je omogočena vsak dan do 20:00 ure, razen ob nedeljah in praznikih.

7. Tehnologija in razvoj

Ponujamo Optismart tehnologijo tiskanja, ki skrbi za nemoteno in brezhibno delovanje naprav. Razvit imamo informacijski sistem, povezan z aplikacijo Mighty Fields, preko katere zagotavljamo diagnostiko, preventivni pregled in učinkovit servis tiskalnikov na daljavo. V desetih letih smo razvili preko 20 sistemov in učinkovito informacijsko komunikacijo na različnih multifuncijskih napravah.

8. Odlična podpora obstoječim strankam

Namen Optiprint storitve je zagotoviti brezskrbno storitev tiskanja. Prizadevamo si izboljševati zadovoljstvo naših naročnikov. Uporabnike želimo informirati o učinkovitem tiskanju, hkrati pa jim zagotavljati edinstveno izkušnjo že od vzpostavitve prvega stika z nami. Z veseljem prisluhnemo njihovim izkušnjam in idejam za izboljšave. V primeru, da se pojavi izziv, odreagiramo takoj in ga razrešimo. Z gotovostjo lahko trdimo, da si v vseh oddelkih našega podjetja prizadevamo preseči pričakovanja naših uporabnikov in zagotoviti edinstveno izkušnjo. Vse naše stranke imajo na voljo klicni center, ki nudi zanesljivost pri reševanju izzivov. Kadarkoli uporabniki naletijo na tehnično težavo, v klicnem centru poskusijo le-to razrešiti na daljavo, kar jim povečini tudi uspe.

9. Optiprint organizacijska kultura

V naši frašizni skupini je zaposlenih preko 140 ljudi, ki si vsakodnevno prizadevajo zagotavljati najboljšo možno storitev. V Optiprintu beležimo 10 let agilnega in zanesljivega delovanja. Timski duh spodbujamo z veliko povezovanja, korektnim delom, komunikacijo in organizacijo teambuilding dogodkov.

10. Planiranje stroškov

Zasnovali smo poslovni model, ki našim uporabnikom omogoča dober pregled nad stroški tiskanja. Uporabniki z Optiprintom poleg denarja privarčujejo tudi čas.

V Optiprintu nudimo kratkoročni in dolgoročni najem tiskalnika. Če se želite prepričati o kakovosti naše storitve, se naročite na neobvezujoč brezplačni preizkus in »zaprintajte« z nami.