Zaposlitev

Smo mednarodno, razvojno naravnano podjetje z 10-letno tradicijo rasti in uspešnosti. Danes ekipa v Ljubljani šteje 40 članov, v celotni franšizni skupini v Sloveniji in tujini pa nas je skupaj preko 100.

Naša osnovna dejavnost je oddaja tiskalnikov in multifunkcijskih naprav v brezskrben najem poslovnim uporabnikom, konkurenčna prednost pa lastni produkt, t.i. neskončna kartuša, ki odpravlja potrebo po menjavi kartuš na tiskalniku. Stranki tako ni več potrebno menjati kartuš na tiskalniku, zaradi česar je naša rešitev atraktivna in zaželena. Inovacija, ki je plod lastnega razvoja in proizvodnje, zagotavlja dodano vrednost, ki jo s pomočjo franšizne mreže danes uporablja že več kot 4200 zadovoljnih poslovnih strank v šestih državah.

Optiprint Ekipa

Trenutno odprta delovna mesta

V našo ekipo vabimo samoiniciativne in proaktivne sodelavce na naslednjih delovnih mestih:

1. VODJA PRODAJE (m/ž)

 OPIS DELOVNEGA MESTA:

  • razvijanje in implementacija prodajno-razvojne strategije
  • postavljanje prodajnih ciljev in strategij v sodelovanju z vodstvom družbe
  • spremljanje uspešnosti, poročanje ter usmerjanje prodaje in članov prodajne ekipe k doseganju zastavljenih ciljev
  • priprava predlogov in ukrepov za dvig prodajnih rezultatov v primeru odstopanj z načrti in plani, na nivoju prodajne ekipe in posameznih članov
  • sodelovanje na kolegiju vodstva družbe, priprava tedenskih poročil in analiz z uporabo CRM orodja
  • skrb za dosledno izvajanje prodajnih aktivnosti ter beleženje prodajnih interakcij, priložnosti in ponudb v sistemu CRM s strani vseh članov prodajne ekipe
  • odgovornost za razvoj prodaje na ciljnih trgih, vključno z načrtovanjem, izvajanjem in usmerjanjem prodajnih aktivnosti z obstoječimi in novimi strankami
  • jasno vodenje, motiviranje in spremljanje prodajne ekipe ter skrb za njihov razvoj in napredek
  • spremljanje dejavnosti konkurence in identifikacija tržnega potenciala
  • prenos znanja na franšizne partnerje v Sloveniji in tujini ter podpora pri njihovih prodajnih usmeritvah
  • tekoče spremljanje prodajnih rezultatov in poročanje vodstvu družbe

PRIČAKUJEMO:

  • vsaj 2 leti vodstvenih izkušenj v B2B prodaji po možnosti v mednarodnem poslovnem okolju
  • napredno znanje angleškega jezika (znanje dodatnega tujega jezika je prednost)
  • izrazito ciljno usmerjenost, samoiniciativnost, proaktivnost in pozitivno naravnanost
  • razvite analitične, organizacijske, komunikacijske in pogajalske spretnosti

 NUDIMO:

  • odlično karierno priložnost
  • odgovorno in izjemno dinamično delo v prijetnem delovnem okolju
  • atraktivno stimulativno nagrajevanje
  • možnost osebnega in profesionalnega razvoja

Če vam razpisano delovno mesto predstavlja izziv in si želite postati del odlične ekipe, ne odlašajte s prijavo. Pošljite jo, skupaj z življenjepisom in pripisom »VODJA PRODAJE«, na cv@optiprint.si. Za dodatne informacije smo prav tako dosegljivi na tem e-naslovu.

2. ADMINISTRATOR (m/ž)

OPIS DELOVNEGA MESTA:

  • izdaja faktur
  • urejanje saldakontov
  • izterjava zapadlih obveznosti
  • delo v poslovno informacijskem sistemu Pantheon
  • priprava pogodb
  • naročanje pisarniškega in promocijskega materiala
  • tajniška dela (pošta, postrežba, priprava sejne sobe, daril itd.)

PRIČAKUJEMO:

  • odgovornost, natančnost, zanesljivost, pozitivno naravnanost
  • odlično znanje dela z računalnikom (poznavanje Pantheona je prednost)
  • vsaj 2 leti delovnih izkušenj na enakem ali zelo podobnem delovnem mestu
  • osnovno znanje angleškega jezika

NUDIMO:

  • delo v urejenem in prijetnem delovnem okolju
  • ustrezno uvajanje
  • zaposlitev za določen čas 1 leta za čas nadomeščanja zaradi starševskega dopusta

Če vam razpisano delovno mesto predstavlja izziv in si želite postati del odlične ekipe, ne odlašajte s prijavo. Pošljite jo, skupaj z življenjepisom in pripisom »ADMINISTRATOR«, na cv@optiprint.si. Za dodatne informacije smo prav tako dosegljivi na tem e-naslovu.

Se veselimo, da se spoznamo!