Vprašanja in odgovori

Kako postanem vaša stranka?
Izpolnite spletni formular in v najkrajšem možnem času vas bomo kontaktirali ter se dogovorili za termin brezplačnega preizkusa.

Kaj vse pridobim z vašo storitvijo?
Fiksna najemnina vključuje napravo, namestitev, redno servisiranje in odpravo napak, podporo, rezervne dele in potrošni material (kartuše itd.) ter opredeljeno število barvnih ali črno-belih izpisov. Le papir in elektrika nista vključena v ceno najema.

Za koliko časa nas najemna pogodba zavezuje?
Omogočamo vam pogodbo brez dolgoročne vezave. Pogodbena vezava je v nekaterih primerih odvisna od paketa najema. V primeru kratkoročnega najema (1–3 mesece) zaračunamo 30,00 € (brez DDV-ja) + kilometrino po veljavni zakonodaji za stroške namestitve.

Kakšen je odzivni čas v primeru okvare?
Več kot 95 % napak, ki so nam posredovane do 12. ure, obravnavamo v istem dnevu, napake, posredovane po 12. uri, pa v istem dnevu ali najkasneje naslednji dan.

Kako je z najemom izven Ljubljane?
Z našo franšizno skupino pokrivamo celotno Slovenijo, naše stranke pa so deležne enakovredne storitve ne glede na to, iz katerega kraja prihajajo.

Ali moramo tiskalnik kupiti sami?
Ne, tiskalnik je vključen v ceno najema. O konkretnem tipu tiskalnika se boste dogovorili z našim svetovalcem glede na vaše potrebe.

Kako je s kartušami?
Kartuše in drugi potrošni material (razen papirja in elektrike) so že vključeni v ceno najema in jih dodatno ne plačujete.

Kako je s servisi naprav?
Fiksna cena najema vključuje vse servisne storitve. Izjema je le odprava napak, ki nastanejo zaradi malomarne ali nepravilne uporabe naprave. V primeru malomarne uporabe naprav zaračunamo odpravo napak po uradnem servisnem ceniku.

Najem barvnih tiskalnikov
in multifunkcijskih naprav

Brezskrbno
barvno tiskanje

Ekološka rešitev
za vsako pisarno

Odzivna in
učinkovita podpora

16.5